dilluns, 14 de febrer del 2011

Projecte Rossinyol

Aquest curs la nostra escola participa en el projecte Rossinyol, la finalitat del projecte és afavorir la integració social, cultural i lingüística i el desenvolupament personal i formatiu, sense límits, dels alumnes d’origen estranger.
Amb aquest programa es pretén contribuir a la inclusió social de sectors de població que, per raons estructurals, ho tenen més difícil que la resta.
Els mentors (estudiants universitaris que porten a terme aquest projecte) acompanyen periòdicament un nen o nena perquè conegui diferents espais de la ciutat, àmbits de lleure i espais culturals,...

Em dic Fanta i cada dissabte vaig amb la Miriam que és una noia que estudia a la universitat de Girona. Quan ens trobem, anem a mirar pel·lícules, i a vegades anem a casa seva a ballar i m'agrada estar amb la Miriam, és una noia molt simpàtica i afectuosa. Quan em sento trista em fa molt de costat, li explico els meus secrets. I m'agrada molt fer aquestes activitats.

Em dic Gabriel i cada dissabte quedo amb la Xaro, és una noia que estudia a la universitat de Girona. Quan quedem anem a jugar a futbol, al museu i a la biblioteca. M'agrada molt fer aquestes activitats amb la Xaro.

Em dic Rafael i em trobo amb la Jennifer tots els diumenges. La Jennifer estudia a la universitat de Girona. Quan quedem, parlem i anem a la pastisseria a berenar, i passegem pel passeig. M'agrada fer activitats amb la Jennifer.

Em dic Adrián i cada dissabte vaig amb l'Astrid, és una noia que estudia a la universitat de Girona. Ella em ve a buscar amb el cotxe per anar al cinema, al restaurant i a vegades a passejar per Lloret, Barcelona, Girona o Blanes i sempre m'ho passo bé. M'agrada molt fer aquesta activitat.

Em dic Fatoumata. Cada dissabte vaig amb la Miriam, és una noia que estudia a la universitat de Girona. Quan ens trobem anem a jugar a casa seva, a la wii,...o al cinema, també anem a jugar amb el seu germà Xavier. La Miriam és una noia molt simpàtica i sempre que volem anar a un lloc, ella ens diu- Vinga anem-hi!. La Miriam és una noia que sempre està contenta. Alguna vegada, quan la Miriam està trista, nosaltres l'animem. Les seves amigues són molt simpàtiques, com la Clara. M'agrada mol fer aquesta activitat amb la Miriam.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada